Beautiful Kata- La belle Kata



My beautiful niece Kata come over the other day, so that I could do her make up and take pictures of her…
Here are a few of them that my beloved husband took of her.
When she so them she was surprised how beautiful she looked on them.
I told her it is because she actually is that pretty!
She never saw herself that way…
I recreated my "Rusty smokey make up look" on her.
It went great with her blue-gray eyes…
We left her lips natural with a clear soft Body Shop gloss on it.
It looked better and younger than a lipstick.


Ma très belle nièce Kata est venue l'autre jour pour que je la maquille et qu'on fasse des photos d'elle…
Voici quelques unes que mon mari chéri a pris d'elle.
Quand elle les a vues, elle a été très étonnée à quel point elle avait l'air jolie là-dessus.
Je lui avait dit que c'était parce qu'elle est effectivement très belle!
Elle ne s'est jamais vue comme cela…
J'avais refait sur elle mon look Rusty smokey de l'autre jour.
Cela allait super-bien avec ses yeux gris-bleus.
Nous avons laisser ses lèvres naturels avec juste un petit gloss Body Shop.
Ceci avait l'air plus frais et plus jeune qu'un rouge à lèvres.






No comments:

Post a Comment