Hey guys!
So this is what I have been up to for the last few days…
I was trying to make new decorations for the christmas tree.
These are very cute clothespin dolls.
I hope these are the first three of a long series….
I'm going to make you tutorials on them soon, but I'm afraid it'll only be during the holidays or even after….
I'm sorry I had a lot to do the last few months and I couldn't make you enough videos…
I can't even believe that Christmas is in 6 days…

Here is the link of my inspiration where you can also download templates for the clothes:
http://www.marthastewart.com/269511/clothespin-doll-ornaments?czone=holiday/workshop-christmas/workshop-christmas-stock




Bonjour à tous!
Voici à quoi je chipotais les derniers jours.
J'ai essayé plusieurs nouvelles décorations pour notre sapin.
Ces petites poupées sont fabriquées à partir des pince à linge anciennes.
J'espère que ce sont les trois premières d'une longues série…
Je vais vous en faire des tutos mais j'ai bien peur que cela ne se passe que pendant ou même après les vacances…
Je suis désolée, je n'ai pas eu beaucoup de temps de vous faire des vidéos dernièrement.
Je n'arrive toujours pas à croire que dans 6 jours, c'est Noël! 

Voici le lien pour mon inspiration où vous pouvez aussi télécharger des patrons (templates)
pour quelques vêtements:
http://www.marthastewart.com/269511/clothespin-doll-ornaments?czone=holiday/workshop-christmas/workshop-christmas-stock






No comments:

Post a Comment