Make Up Forever





The secret is revealed! I wanted to wait until it becomes really sure, but I'm so excited I can not wait to tell you the secret I was keeping for a couple of weeks now: I'm going to follow a long term training with Make up Forever! I had the interview for the selections yesterday and it went well, they said they don't see why I wouldn't do it, but I still have to wait an other week for the official letter. Starting in september for 7 or 9 months, (I haven't decided if I'm going to follow the whole year yet) 4 whole days a week! It will be very demanding but so interesting! I can not wait! It is very expensive though and I'm still not sure how I'm going to pay for it.. kind f waiting for a miracle to come…

Voilà, je révèle le secret tant gardé. Je voulait attendre jusqu'à ce que cela soit vraiment sûr, mais je suis trop excitée, je ne peux plus attendre! Je vais suivre une formation longue chez Make Up Forever! J'ai eu l'interview de sélection hier, cela c'est très bien passé, ils m'ont affirmé que j'avais tout à fait le bon profil pour participer, mais pour la confirmation officielle je dois encore attendre une semaine. Elle commencera en septembre, durera 7 ou 9 mois (je n'ai pas encore décidé si je voulais suivre jusqu'au bout) 4 journées entières par semaine plus des stages sur le terrain tout au long! Ce sera très intense mais si intéressant!
C'est très cher bien sûr, je ne suis pas encore sûr comment je vais le payer.. j'attend un miracle…



The program:
Le programme:
http://www.makeupforever.be/pdf/mufe_programma_2009_2010_fr.pdf

No comments:

Post a Comment