The Glue - La Colle

Hey guys,
 I get so many questions about this, so I wanted to show you quickly the glue that I use right now for my DIY projects, quilling etc… 
It is just a simple white glue for any DIY stuff, it works well for paper, but also almost everything else as well… It is solvent free, non-toxic, you can wash it off with water, so it is also safe to use with children. It dries pretty fast and clear. I think you can find this almost everywhere.


Bonjour à tous! Je reçois tellement de question à propos de la colle que j'utilise pour mes bricolages, papiers roulés etc…
Pour le moment j'utilise celle-ci, c'est une simple colle blanche pour bricolage.
Sans solvant, pas du tout toxique, vous pouvez la nettoyer à l'eau, donc les enfants peuvent l'utiliser aussi sans problème. Elle sèche assez vite et elle est transparente après séchage.
Je pense que vous pouvez trouvez ce genre de colle un peu partout.


No comments:

Post a Comment